poniedziałek, 27 października 2014

Ściśle tajne? Ujawnione! - Top Secret

Ostatnio, poszukując i odtwarzając polską listę marek, jakie znam, przypomniałam sobie o istnieniu firmy Top Secret. Marka należy do koncernu Redan S.A., zrzeszającego także marki Troll i Drywash, a na rynku dyskontowym - Textil Market. Wszystkie podmioty zostały wymyślone w Polsce.

Na facebooku marka ta przyjmuje tytuł Top Secret & Friends; taka sama zasada realizowana jest w sklepie online - przez internet można w jednym miejscu zamówić rzeczy z Top Secret, Troll i Drywash.

Sklep topsecret.pl jest świetnie zorganizowaną witryną. Sklep został nagrodzony certyfikatem Jakość Obsługi 2014. Firma ma swoją siedzibę w Łodzi.

Wkrótce planuję zakupy w Top Secret online, bo do sklepu stacjonarnego mam ciut za daleko. Na razie nie mogę się dostatecznie zdecydować, więc przedstawię wam wszystkie moje typy. Wszystko w bardzo przystępnych cenach.Może mi coś doradzicie?



buty - 39,99 zł


kapelusz - 14,99 zł


koszula - 49,99 zł


sukienki - 59,99 zł każda


bluzka - 29, 99 zł


bluza - 39,99 zł


bluzka - 49,99 zł


bluzka - 39,99 zł


spodnie - 39,99 zł




spodnie - 19,99 zł




spodnie - 49,99 zł każde



spódnica - 29,99 zł każda


spódnica - 49, 99 zł



sweter z dekoltem na plecach - 29, 99 zł

bluzka - 29, 99 zł


tunika - 49, 99 zł

Co sądzicie?

2 komentarze:

  1. Zaopatrz się lepiej w jakieś grube, ciepłe swetry! Balerinki, słomkowy kapelusz i zwiewne sukienki i spódnice nie są dobrym pomysłem w listopadzie (a tym bardziej, że nie ma na nie jakiejś mega promocji i kosztują tyle co w okresie letnim). Jeśli chodzi o inne rzeczy to podobają mi się koszula, biała bluzka, bluzy, ostatnia sukienka i oczywiście mój faworyt skórzana spódnica nieodłączny element każdej szafy! Nie podobają mi się spodnie, bo nie pasują do pozostałych rzeczy, które proponujesz, ale to tylko moje zdanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na twój komentarz: lubię kupować ubrania letnie w sezonie zimowym. Na patrzę na obniżki w tym przypadku, bo nie sądzę, aby poddane zostały promocji w przyszłości. A ubrania, które wybrałam do prezentacji powinny pasować do całej mojej garderoby, nie tylko do zaprezentowanych rzeczy. Nie zapominam też o ubieraniu się na cebulkę, a za grubymi swetrami nie przepadam :) Cieszy mnie bardzo, że kilka propozycji przypadło ci do gustu! Miłego wieczoru. Pozdrawiam :*

      Usuń