czwartek, 4 grudnia 2014

Lekarstwo na gorsze dni - Medicine

Marka Medicine istnieje na polskim rynku od 30 sierpnia 2013 i ma już spore grono fanów, w tym także mnie. Ma już salony w 56 miastach w Polsce (trzy w Krakowie), dobrze zaprojektowany sklep online, jej ubrania i dodatki można także kupić przez platformę answear.com ( o której opowiem innym razem).

Głównym hasłem Medicine jest hasło Everyday Therapy - codzienna terapia dobrymi ubraniami. Popieram tą ideę w zupełności, gdyż nic tak nie poprawia nastroju (zwłaszcza kobiet) jak ciekawe ubrania, zrobione z pomysłem i nutką indywidualności.

Poniżej przedstawiam Wam kilka ubrań i dodatków autorstwa tej polskiej marki, które chętnie widziałabym w mojej szafie:


czapka - 19, 90 zł



kapelusz - 49, 90 zł



koszula - 49, 90 zł



koszula - 49, 90 zł



bluzka - 39, 90 zł




Jeśli jesteście zainteresowani, to dodam tylko tyle, że do 11 grudnia w sklepie internetowym możecie otrzymać rabat - 20% na całą kolekcję - wystarczy, że w koszyku wpiszecie kod MIK20.
Miłych zakupów!

Mój Facebook: facebook.com/dobrebozpol


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz