poniedziałek, 15 grudnia 2014

Najlepsze z najtańszych? Kosmetyki Ziaja

Kiedy pytają mnie: jakie kosmetyki do 10 złotych wybieram, odpowiadam - kosmetyki firmy Ziaja! Możliwe, iż dla wielu z Was produkt, który jest tani jak barszcz, nie wróży nic dobrego. I tu jesteście w błędzie. Ta 25 - letnia firma, (założona w tworzona nadal w Gdańsku) jak czytamy na stronie internetowej ziaja.com, obecnie zatrudnia ponad 700 osób w Polsce i jest jednym z naszych najlepszych produktów eksportowych.

Pierwszym kosmetykiem wyprodukowanym przez Ziaję był naturalny krem oliwkowy, sprzedawany z powodzeniem do dziś :) Obecnie możemy znaleźć na polskim rynku ponad 900 różnych produktów przyjaznych dla skóry, środowiska, nie testowanych na zwierzętach, z minimalną zawartością konserwantów. W 2012 roku w sklepach w całym kraju pojawiło się 48 milionów sztuk produktów Ziai :) Stale nagradzanych!


Aktualnie Ziaja produkuje kosmetyki drogeryjne (m.in. seria aloesowa, blubel, liście zielonej oliwki, maso kakaowe, nagietkowa, oliwkowa, różana, blubel), linię ziaja med - dostępną w aptekach i drogeriach ( m.in. atopowe zapalenie skóry, naczynkowa, wybielająca, przeciw zmarszczkom) oraz linię ziaja pro, składającą się z programów dermatologicznych i leczniczych, dostępną w aptekach (do eksfoliacji AHA, liftingujący, oczyszczanie cery trądzikowej).

Naturalnie wszystkie produkty Ziai możecie zakupić także w sklepach i salonach marki. Lista miejsc tutaj -> http://ziaja.com/poznaj-firme-ziaja/kontakt/gdzie-kupic

Kosmetyki Ziai są mi dobrze znane i często goszczą w mojej łazience. Poniżej przedstawiam piątkę moich ulubieńców:


miejsce 1 - kremowe mydło pod prysznic - masło kakaowe - wydajne, obłędnie pachnące, łagodne dla skóry. 
ok. 7 zł



miejsce 2 - krem masło kakaowe - lekka formuła - mimo lekkiej formuły, trwale nawilża. Ideał.
ok. 9 zł



miejsce 3 - migdałowy płyn do higieny intymnej - jedyna firma, której ufam w sprawie kosmetyków intymnych. Migdał to mój ulubiony zapach.
ok. 5 zł



miejsce 4 - łagodzący żel po opalaniu - jest naprawdę tani i ratuje moją spaloną skórę.
ok. 7 zł



miejsce 5 - krem głęboko regenerujący na noc z witaminą C - dobry kopniak dla mojej cery. Polecam nie tylko dla dojrzałych kobiet.
ok. 11 zł

Jakie są wasze ulubione kosmetyki Ziai? A może coś was zawiodło? Zapraszam też na Facebook Ziaja Polska


Mój Facebook: facebook.com/dobrebozpol



5 komentarzy:

  1. często kupuję kosmetyki Ziaja. mój numer 1 to krem tłusty masło kakaowe. niezawodny na zimę. a cena... rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio wypatrzyłam także odżywkę z Ziaji z serii oliwkowej.... jest na liście życzeń :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię produkty z Ziaji. Masło kakaowe jest super. Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu kosmetykizameryki.pl, który posiada również szeroki asortyment kosmetyków firmy Ziaja.

    OdpowiedzUsuń