niedziela, 28 grudnia 2014

Ostatni koniec tygodnia w tym roku :)

Zapraszam Was na ostatni w tym roku post podsumowaujący tydzień. Jednocześnie bardzo przepraszam, że na blogu ostatnio tak mało treści... Jestem trochę zajęta przygotowaniami do sesji, ale myślę, że wkrótce się ze wszystkim uporam.




W poniedziałek przybyła do mnie paczka z Reserved - z zakupionych ubrań jestem zadowolona, nic nie odsyłam.


Zimowo - świąteczny bałagan... ale kto by się tam przejmował...


Mikołaj był w tym roku bardzo hojny...


podarował mi książkę Magdaleny Tulli - Szum. Czytaliście już?



Wielka księga skarbów Unesco (kolejny wielki tom od kolekcji) i Body Spray (Kraków)



i coś praktyczniejszego - suszarka do włosów MPM


chociaż najbardziej praktyczne okazały się maskotki dwóch kociaków - na pocieszenie :)


Nie brakowąło też vczasu spędzonego ze znajomymi. Niektórzy oglądają Kevina, ja wybieram Lekko Stronniczych. Czekacie na 1000 odcinek? Kto będzie oglądał Familiadę 1 stycznia? Łapa w górę!


Mimo, iż dwa dni Świąt już minęły, to w moim domu nadal czuć świąteczną atmosferę. Sylwester wydaję się być tak odległy.... 

Miłej niedzieli!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz