środa, 7 stycznia 2015

L'Oreal Kraków - Bielenda


Po omówieniu kosmetyków Ziai, czas na kolejną rodzimą firmę, dosyć podobną. Mówię o firmie Bielenda, powstałej 25 lat temu w Krakowie. Na działalność firmy Bielenda składają się dwie gałęzie: Bielenda Kosmetyki Naturalne - seria detaliczna dostępna w internecie i każdym sklepie z kosmetykami, mnóstwo kosmetyków do twarzy, ciała i włosów. Drugi człon to Bielenda Professional - kosmetyki specjaliczne, niemal kosmetologiczne, do znalezienia w internecie, aptekach, miejscach z kosmetykami specjalitycznymi.



Wszystkie miejsca sprzedaży oraz salony kosmetyczne Bielendy znajdziecie tu i tu.

Niestety, seria Bielenda Professional nie jest mi jeszcze znana. W linii do domowej pielęgnacji znajdują się kosmetyki do twarzy i ciała. Warto zajrzeć - klik! Polecam Waszej uwadze także katalog Bielendy Professional (na końcu lista z opisami popularnych składników kosmetycznych) - klik!

Skupię się na tym, co znam, czyli na kosmetykach Bielendy, które gościły w mojej łazience. Designem (zwłaszcza kremy do twarzy) przypominały mi kosmetyki L'Oreal Paris - dynamiczne linie, złote litery, mądre słowa i obrazki. Dla mnie trochę za dużo, wolę coś bardziej ascetycznego. Ale jest w tym plus - na pewno wyróżniają się na półkach :)

Mimo to, nie wyglądają kiczowato, są przejrzyste i rozpoznawalne.
Dla całkowicie zielonych, polecam katalog on-line: http://bielenda.pl/katalog/#p=1

TOP 5 KOSMETYKÓW MARKI BIELENDA:

1. Dwufazowy przyśpieszacz do opalania


Rewelacja! Najlepszy tego typu produkt, jaki kiedykolwiek miałam. Cena ok. 18 zł, wydajny, starczył na całe wakacje, choć opalałam się dość sporo. Łagodny dla skóry, piękny, ciepły zapach utrzymuje się długo na skórze. Jedyny z filtrem. 

2. Granat - peeling owocowy i maseczka kondycjonująca

Często mając chwilę dla siebie i poświęcając ją twarzy, robię za jednym podejściem peeling i maseczkę. Ten zestaw jest tani (ok. 2,80) i skuteczny. Peeling drobnoziarnisty, taki jak lubię. Duża porcja na jedno lub dwa użycia:)

3. Granat - masło do ciała


Bardzo dobre na lato, na chłodne dni dla mnie zdecydowanie za mało nawilżające (mam suchą skórę). Dobra donsystencja gęstego jogurtu. Ładny, nie dominujący zapach. Ok. 15 zł

4. Skuteczny Lifting - krem przeciwzmarszczkowy 


Znakomity produkt. Miałam próbkę - żałuję, że nie cały słoiczek! Był super, fajnie napinał skórę i dodał wigoru. Idealnie gęsta konsystencja, tak jak lubię :) Ok. 17 zł na całe opakowanie.

5. CC Cream BLur Effect - krem do ciała


Nie nawilża, nie zmiękcza, ale jeśli masz ładną, matową skórę, rozświetli ją i doda blasku. Na lato w sam raz.

Jakie są wasze ulubione bądź nieulubione kosmetyki Bielendy? Czekam na komentarze :)
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz