środa, 25 lutego 2015

Kolejna litera alfabetu - We Draw A

Na duet We Draw A złapałam się przez serwis Deezer oraz internetowe magazyny muzyczne typu Outrave, Music is czy Brand New Anthem. Pierwszym kawałkiem, jaki usłyszałam był Tears From The Sun. Całkowicie pochłonięta słuchaniem go non-stop, nawet przez myśl mi nie przeszło, że ten kamp!- owski kawałek jest faktycznie niemal Kamp! - owski.

Jaka była moja radość, gdy dowiedziałam się, że We Draw A tworzą Piotr Lewandowski ( z Indigo Tree) oraz Radek Krzyżanowski ( z Kamp!), a kolektyw należy do wytwórni Brennnessel. Panowie działają od 2012 roku, na swoim koncie mają m.in. dwie wydane EP - ki i świetny album w listopada zeszłego roku pt.: Moments.

To taneczno - elektroniczne dzieło jest naprawdę rewelacyjne. Harmonijnie, ale nie monotonnie skonstruowane.Polecam zwłaszcza kawałki City, Reflect oraz Jumbo Love :)

Poniżej wrzucam wspomniany już Tears From The Sun oraz Waking Hour z EP - ki Whirls.





Mimo tego, iż , jak powiedzieli chłopcy: ,,nie uważamy muzyki za produkt" zachęcam Was do zakupienia ich płyty, zachęcam także do odwiedzenia ich konta na Soundcloud. Wcześniejsze wydawnictwa możecie za darmo pobrać z ich Facebooka, a najnowszy album przesłuchacie m.in. na Deezer.

Miłego słuchania!
Do jutra!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz