czwartek, 12 lutego 2015

Moja najlepsza imienniczka, jaką znam - Czarszka

Na kanał Youtube Pauliny Czarszki wpadłam dobre dwa lata temu - pierwszy film, od którego pamiętam, że oglądam ją regularnie został wypuszczony w świat 12 grudnia 2012. Trzy dwunastki: szczęśliwa data, co? Dla mnie bardzo, gdyż pokochałam tą dziewczynę z całego serca.

Paulina jest jedyną blogerką, której każdy post i każdy film jest przeze mnie wyświetlany. Nie tylko dlatego, że znajduje fajne produkty i ma ciekawe patenty. Polubiłam ją zwłaszcza dlatego, iż jest zawsze konkretna, zwięzła, nie tworzy trzyminutowych wstępów. Szanuję ją za to, że bardzo mało mówi o swoim życiu prywatnym.

Czarszka jest wielką zwolenniczką kosmetyków naturalnych, także tych własnoręcznie wykonanych. I uwierzcie mi, że zna się na tym! Dla polskiego sklepu w produktami naturalnymi Calaya prowadzi kanał Youtube, gdzie przedstawia informacje o różnych olejach, ekstraktach, glinach oraz prezentuje łatwe w wykonaniu przepisy :)

Dzięki niej robię skarpetkowego koka, znam kosmetyki Annabelle Minerals, noszę soczewki i zaprzyjaźniam się z olejami.

Poniżej wklejam Wam jeden z moich ulubionych makijaży w wykonaniu Pauliny oraz super film z surowcami naturalnymi.






Zapraszam Was na bloga Pauliny: klik
kanały na Youtube: klik,
 kanał Calaya: klik
jej Facebooka: klik
oraz jedzeniowy Instagram: klik

Miłego wieczoru, spadam na TVP Kultura :)
P.

3 komentarze:

  1. O mamo! Szalenie mi miło i cieszę się, że moje pomysły przydają Ci się na co dzień :D
    Pozdrawiam gorąco!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. łii, ja też przepadam za Czarszką :-)

    OdpowiedzUsuń