środa, 25 marca 2015

Polski sklep multimarkowy - ANSWEAR.com



Jako że do piątku możecie wygrać w moim konkursie bon o wartości 100 zł na zakupy w Answear.com opowiem wam co nieco o tym portalu :)


Do tej pory dokonałam w tym serwisie dwa zamówienia, jedno dla siebie, drugie prezentowe - z obu jestem bardzo zadowolona. Do tej pory mam w swojej szafie koszulę z Reportera, rękawiczki z Medicine (najcieplejsze jakie mam) oraz biustonosze z Madonny. Zamówienia odebrałam naprawdę szybko, w ciągu 3 dni wszystko znalazło się w moich rękach :)

Praktycznie codziennie otrzymuję informacje o rabatach i nowościach na maila (oczywiście dla chętnych). Nie ma tygodnia, żeby nie pojawił się jakiś rabat -20, -30 %. Gorzej jest z darmową wysyłką. Taka obowiązuje od 150 zł, dlatego polecam robić zakupy raz a dobrze!

Za to dla zarejestrowanych klientów zwrot jest zawsze za darmo. Można zalogować się także przez konto Facebook; na piewsze zqkupy otrzymujesz rabat 50 zł

Super jest to, że produkty ze schowka nie znikają. Nieraz spotykałam się ze smutnym faktem braku zapisanych produktów na kontach, gdy przez długi czas nie logowałam się na koncie. Tu tego nie doznałam. Na moje szczęście, bo baza ubrań i dodatków w Answear wydaje się nie mieć końca.


Portal ostatnio zmienił się graficznie. Zmieniły się także narzędia wyszukiwania. Jeśli chcecie dokładnie wyznaczyć kryteria, należy zaznaczać poszczególne sekcje po kolei, od góry do dołu, inaczej wyszukiwanie będzie niepełne, po w innej kolejności kryteria się wykluczają - najpierw zaznacz rozmiar, potem markę lub cenę.

Naturalnie możesz nie zaznaczać nic i grzebać do woli :)

Poniżej przedstawiam produkty polskich marek, które z chęcią bym zakupiła:

książka Radzkiej - 39,90 zł

książka Mr. Vintage - 49,90 zł


bluzka - Answear - 89,90 zł




spodnie - Click Fashion - 74,90 zł




spódnica - Click Fashion - 74,90 zł




sukienka - Click Fashion - 89,90 zł

rajstopy 40 den - Gatta - 9,99 zł




biustonosz - Gatta - 34,90 zł




sweter - Medicine - 49,90 zł

Zachęcam do konkursu - klik!
Na Answear.com możecie kupić m.in. takie polskie marki jak: Simple, Gino Rossi, Answear, Big Star, Click Fashion, Gatta, Medicine, Mr. Gugu & Miss Go, Milov, Reporter, Włoczanka/Lambert, Goshico czy Me&Bags.

Pozdrawiam!
P.

2 komentarze:

  1. Oj, spóźniłam się :/
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi, jeste jeszcze szansa, że zrobię konkurs z okazji urodzin.

      Usuń