środa, 18 marca 2015

Share Week 2015!



Trwa czwarta edycja Share Week! Co to takiego? To akcja zaproponowana przez Andrzeja Tucholskiego z bloga jestkultura.pl (o którym opowiem Wam szerzej innym razem). Cała zabawa polega na polecaniu autorów blogów/vlogów przez innych autorów. Bez spiny, nachalności i słodzenia. Masz bloga? Czytasz lub oglądasz kogoś, kto cię inspiruje, jest dla Ciebie ważny, wartościowy? Jest (mało) znany? Klawiatury w dłoń! :)

Wszystkie zasady znajdziecie tu - http://bit.ly/ShareWeek2015.

Jako że pierwszy raz biorę udział w Share Weeku, a częścią mojego bloga jest polecanie polskich vlogerów i blogerów, stwierdziłam (po dwóch godzinach obrad z samą sobą), że polecę autorów, których z chęcią obserwuję, a jeszcze ich nie opisałam. Ominęłam także autorów docenionych w rankingach z poprzednich edycji.

Co polecam?


Paulina Wnuk - kuchnia filmowa - bardzo lubię błogi wąsko tematyczne, o ile przepisy na pyszności zawarte w filmach, książkach, serialach i grach mogą być małym hobby. Paulina nie dość, że robi to, co lubi, to robi to profesjonalnie. Blog jest estetyczny i merytoryczny, a wstawki z życia prywatnego nie są nachalne i ekshibicjonistyczne. Duża dawka dystansu. Wystarczy przeczytać zakładkę ,,O mnie", by się w nim zakochać. Niedawno otwarty kanał na Youtube też polecam. Zero fuszerki!


Pora coś zjeść - kolejny kulinarny blog (nie patrzcie tak na mnie; wiem, że robię wam smaka). Absolutnie fantastyczny! Przyjazny czytelnikowi, łatwy w obsłudze, systematycznie prowadzony. Fenomenalne zdjęcia! Mogłabym je podziwiać godzinami. Uwaga, uzależnia! A przepisy naprawdę wychodzą. Brawo!



Noszę Polskie Marki - niezły blog o polskich projektantach i markach. Nowinki ładnie i zwięźle podane, polecam zwłaszcza laikom. To śniadania, do poduszki. Mają potencjał, więc liczę na szybki rozwój. Innego bloga na temat polskiego ,,high fashion" nie znam, więc mają szansę na popularność :)

To tyle z mojej strony, zachęcam do udziału!
Serwus!
P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz