sobota, 11 kwietnia 2015

Za Komuny było lepiej... - Pan tu nie stał

Pamiętacie film Stanisława Barei Co mi zrobisz jak mnie złapiesz i kultową (według mnie) scenę w sklepie? Jeśli nie, to podsyłam:



źródło: oficjalny kanał Studia Filmowego KADR


Czołowe słowa z tej rozmowy stały się nazwą polskiej marki odzieżowej Pan tu nie stał. Za jej plecami stoją Justyna Burzyńska i Maciej Lebiedowicz, pasjonaci modowego wzornictwa, języka polskiego i kultury międzyludzkiej. Z tego połączenia wyszły niebanalne ubrania dla Pań i Panów, coś dla dziecka i do domu. 

Wielką wartością (nie tylko estetyczną) tej marki jest korzystanie z lokalnego dobra. Ubrania produkowane są w Łodzi, we współpracy z polskimi grafikami czy fotografami. Ich listę znajdziecie na stronie marki. 

Witryna została zaprojektowana od A do Z. Tło wygląda jak cerata ze stołu, strony są jasne, czytelne, przejrzyste. Rozczuliły mnie nawet ikony ilustrujące sposoby dostawy:




Produkty można zakupić przez Internet lub w sklepach stacjonarnych w Łodzi i Warszawie. Sklep ma świetne podejście do klienta: na zwrot towaru masz cały rok, a jeśli nie odpowiada ci rozmiar, zawsze możesz go wymienić. Sklep wysyła także za granicę. 

Na stronie znajdziecie film z produkcją koszulek - klik! Wyglądają na solidnie wykonane:)

Przejrzałam aktualną ofertę Pan tu nie stał i przedstawiam Wam produkty z mojejgo koszyka:


torba - 30 zł

koszulka z Panem Kleksem - 59 zł




planer - 7 zł



torba - 30 zł



Koszulka z Panem Kleksem (nadruk Waldemara Świerzego) - 59 zł

Mam nadzieję, że produkty Pan tu nie stał przypadły Wam do gustu. Mnie samo patrzenie na nie skutecznie poprawia humor.

Pozdrawiam!
P.

2 komentarze: