piątek, 8 maja 2015

,,Filip, to nie ten" - Duży w Maluchu

Filip Nowobilski zaprasza na program z gwiazdami. Warto dodać - na swój program. Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o Dużym w Maluchu - świetnym programie na Youtube.

Na kanał Filipa natknęłam się dzięki jego rozmowie z Lekko Stronniczymi, która miała miejsce rok temu. Po tej rozmowie o Dużym zapomniałam. Dopiero kilka miesięcy temu odnalazłam wywiad/kanał i zasubskrybowałam go. Z korzyścią dla samej siebie.


(zdjęcie pochodzi z portalu facet.interia.pl)




Uwielbiam vlogi i blogi tematyczne, z głównym pomysłem-haczykiem. Duży w Maluchu taki jest. Filip jest dumnym posiadaczem fiata 126p (teraz nawet dwóch). Do swojej białej limuzyny zaprasza gości i w trakcie przejażdżki przeprowadza z nimi rozmowę. Więcej nie zdradzam, bo każdy wywiad jest inny.
Za co najbardziej lubię Filipa? Za odcinki z sensem, luzem, bez napinki i emanowania samym sobą.
Mając do wyboru małą kawalerkę i małego fiata, wybieram fiata :)

Tu macie facebooka Dużego w Maluchu (klik), a poniżej wrzucam Wam moją ulubioną trójkę wywiadów Filipa:

MIEJSCE TRZECIE:


podsufitka <3


MIEJSCE DRUGIE:


chociaż nie słucham Acid Drinkers, to wywiadu posłuchałam z przyjemnością :)


MIEJSCE PIERWSZE:


Fascynujący człowiek.


PS W kwietniu miałam przyjemność być uczestnikiem pierwszych urodzin Dużego w Maluchu. Za Facebooku znajdziecie video i inne fotorelacje (Kto mnie znalazł w materiale?). Ja wrzucam jedynie kilka elementów:














Filip ma już kolejnego maluszka, którego możecie zobaczyć na kanale:) 
Miłego dnia!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz