środa, 13 maja 2015

FU - KU Concept Store. Wrocławski sklep dla projektantów

Fashioneria w Krakowie. Ania Maksymiuk i Em Em Szop. Youtube. Co to wszystko ma ze sobą wspólnego? Zapraszam na post :)


Po kolei. Wiecie, że bardzo lubię sklep Fashioneria w Krakowie (pisałam o nim tutaj). Niestety, z dwóch siedzib pozostała im tylko jedna - Karmelicka 12. Za to dziewczyny zdecydowały się otworzyć wirtualny butik  z własnym rękodziełem na platformie DaWanda ( o której pisałam tutaj).  Tych, którzy nie mogą przyjechać do grodu Kraka zapraszam więc tu :) 

Sklepów online z handmadem nie brakuje. Nie lubię jednak ani Pakamery ani Decobazaaru, bo nie można na nim ustawić zakresu cenowego. Na ceneo.pl gałąź handmade'u jest jeszcze bardzo uboga. Tym samym chętnie sprawdzam strony łączące produkty wielu małych projektantów. Póki co osławione mostrami.pl okazało się miejscem nie ma mój portfel i moje wymagania (przypominam, że kupuję odzież, buty i dodatki do 100 zł). Szukam dalej.

Ania Maksymiuk (o której pisałam tutaj) zrobiła film wraz z firmą Cup of Sox, projektując własne skarpetki i udostępniając je do sprzedaży. Materiał jest super, więc wrzucam go Wam poniżej:



Także dzięki ubraniom Ani (ememsklep.pl) i skarpetkom Cup of Sox trafiłam na stronę fu-ku.pl. Jest to witryna wrocławskiego sklepu stacjonarnego ( ul. Czysta 4), który sprzedaje rzeczy od małych/młodych projektantów. 

Wrzucam Wam kilka okazów, jakie przypadły mi do gustu:


Gaul Design - Kubek - 20 zł




Gaul Design - poduszka - 37 zł



Biżu Fiu Fiu - naszyjnik - 65 zł



Cup of Sox - skarpetki - 24 zł



Cup of Sox - skarpetki - 24 zł

Jestem ciekawa, co z oferty fu-ku.pl podbiło wasze serca.
Pozdrawiam ciepło,
P.


4 komentarze: