środa, 3 czerwca 2015

Forever 21? - 21 faktów o mnie


zdjęcia wykonała Ewelina Miąso

Tak, kończę dziś 21 lat. Tak, cieszę się z tego faktu. Choć często przekornie powtarzam, że jestem starą kobyłą, próbuję sobie wyobrazić, jak wiele jeszcze przede mną. W popularnych testach internetowych mój wiek mentalny określa się jako 35 - 40 lat. Jest w tym sporo prawdy. Co jeszcze może was zainteresować? Zapraszam na moją wersję popularnego tagu.



21 FAKTÓW O MNIE:

1. Mam starszego brata i siostrę. Między nami jest kolejno 7 i 11 lat różnicy.

2. Urodziłam się w piątek po Bożym Ciele.

3. Całe życie mam problemy ze wzrokiem. Do 8 roku życia byłam dalekowidzem, od 12 jestem krótkowidzem. I nie wynika to z błędu lekarskiego. Ech, #zawszecoś

4. Jestem alergikiem i astmatykiem, choć reakcje na czynniki drażniące są bardzo rzadkie.

5. Noszę największy rozmiar buta (41) wśród kobiet z całej mojej rodziny.

6. Nienawidzę grzybów (wszystkich, pieczarek również), arbuza, śliwek (także wszystkich odmian), kaszanki, flaków, wątróbki, salcesonu. Nie jestem w stanie ich zjeść i gdy tylko wyczuwam ich zapach i smak, uciekam jak najdalej.

7. Mam bardzo charakterystyczny śmiech, a właściwie mam ich kilka. W liceum na lekcjach zawsze pierwsza śmiałam się ja, potem cała klasa. Z mojego rechotu.

8. Lubię gotować, przeglądanie dużych książek kucharskich, także tych bez zdjęć sprawia mi dużą przyjemność.

9. Bałagan mnie denerwuje. Odczuwam wtedy wewnętrzny chaos i zmęczenie, dlatego najszybciej dochodzę do równowagi psychicznej, gdy sprzątam.

10. Jestem beksą. Często zdarza mi się płakać z bezsilności.



11. Do wściekłości doprowadza mnie ludzka ignorancja i bezczynność w obliczu okazji do poprawy rzeczywistości.

12. Nie jestem w stanie pomalować sobie rzęs, nie brudząc przy tym dolnej i górnej powieki. Dlatego mój makijaż oka zaczynam od pomalowania rzęs, potem nakładam cienie (lub nie) i na końcu ,,odkurzam” rzęsy szczoteczką lub tuszem.

13. Uwielbiam biżuterię i nie mogłabym się bez niej obejść. Nie chodzę obwieszona jak choinka, ale zawsze muszę mieć na sobie choćby pierścionek, kolczyki czy wisiorek. Nawet, gdy jestem sama w domu.

14. Jestem domatorką. Mogę także być przez dłuuugi czas sama, nie potrzebuję towarzystwa. Na imprezach zazwyczaj chowam się w kąt, zdecydowanie bardziej wolę spotkania w bardzo wąskim gronie.

15. Prysznic i kąpiel zawsze zaczynam od mycia lewej ręki. I nie ma w tym żadnych podtekstów.

16. Nienawidzę zmywać podłóg.

17. Za to bardzo lubię prasować. Wszystko.

18. Od urodzenia mam naturalnie wybity kciuk w lewej ręce, tak samo jak mój ojciec w prawej. Gdyby znak ,,Lubię to!” na Facebooku był wzorowany na mojej lewej dłoni, kciuk wskazywałby godzinę 10.

19. Mam bardzo wyczulony słuch. W mojej sypialni jedyny zegar, jaki ma prawo bytu, to cyfrowy (nie wydający dźwięku). Potrafię zasnąć tylko przy absolutnej ciszy.

20. Mam ,,staroświeckie” drugie imię. Do 16 roku życia bardzo się go wstydziłam, ale teraz je doceniam. Nie używam go oficjalnie. Jest pamiątką po mojej babci, której nigdy nie poznałam.

21. Potrafię (i lubię) wyszywać. 



To tyle z rubryki ,,egocentryczna Paulina" :) Jeśli też wzieliście udział w tym ,,berku" to koniecznie podrzućcie linka.

Pozdrawiam ciepło,
Paulina

facebook.com/dobrebozpol

2 komentarze:

  1. Jesteś jedną z nielicznych osób, która nie lubi arbuzów! I dobrze, bo już myślałam, że ze mnie taki dziwak tylko :P

    OdpowiedzUsuń