niedziela, 2 sierpnia 2015

Sprawdzone, polskie, ekologiczne? - Pole na Stole


Zamówienie na Pole na Stole zrobiłam już wieki temu. Przyszło szybko. I równie szybko jego zawartość podbiła moje serce. Od idei po wykonanie.




Strona jest wykonana przejrzyście i estetycznie. Ponad 200 zgromadzonych produktów (suma wciąż rośnie) wygląda imponująco, jak na twarde zasady, których trzymają się właściciele: produkt z polskim kapitałem, zdrowy, ekologiczny, wykonany w kraju. Polecam zakładkę ,,Producenci", w której możecie przejrzeć zrzeszonych dostawców i poczytać o każdym z nich. Strona jest według mnie naprawdę wyjątkowa - część produktów widziałam w jednym tylko fizycznym sklepie.



Długo nie mogłam się zdecydować, ale postawiłam na trzy produkty:
  • Kasza jaglana zwykła, Ecoblik, 11,99 zł
  • Baton lewy sierpowy, Zmiany Zmiany, 6,75 zł
  • Olej lniany wielkopolski, SemCo, 9,10 zł
Za wysyłkę dałam dychę bez grosza (Paczkomat). Uwaga! Na stronie głównej jest podany inny koszt i kwota darmowej dostawy. Sugerujcie się raczej tym, co napisano w zakładce ,,Dostawa".

Produkty były dobrze zabezpieczone styropianowymi chrupkami. Otrzymałam również list, odręcznie podpisany oraz wlepy z logo sklepu.


Przejdźmy do samych produktów.

Kasza jaglana zwykła, Ecoblik









Bardzo ciekawy produkt. Kaszę zapakowano w dwie foliowe torebki, każda po 250 g. Na opakowaniu opisano same właściwości kaszy. Kasza ta jest (prawdopodobnie) ważna rok od produkcji. Ekologiczne znaki tylko poparły mój wybór. Firma Ecoblik ma w swojej ofercie także kaszę jaglaną z jabłkami czy malinami, ale zwykła wydała mi się najbardziej uniwersalna. 

W pudełku znalazłam także mini książeczkę z przepisami.









Olej lniany wielkopolski, SemCo






Świetny olej! Niech Was nie dziwi mała pojemność. Ten płyn wyciskany z nasion lnu jest produktem bardzo świeżym, należy do spożyć w miesiąc od daty produkcji. Jest bardzo zdrowy dzięki dużej zawartości kwasu linolenowego. Należy go używać wyłącznie na zimno. Bardzo dobry jako odżywcza kuracja dla włosów. Smaczny, zwłaszcza do sałatek. Z chęcią kupiłabym po raz drugi.

Baton Lewy Sierpowy, Zmiany Zmiany




Pyszny baton, zupełnie inny od typowych batonów zbożowych. Aż szkoda, że ma tylko 69 gram. Miękki, gęsty, bogaty w smaku, ale nie klejący. Dość kruchy. Może ciut podobny do chałwy. Nie za słodki. Ma konsystencję uformowanej masy złożonej ze zbóż, nasion, pestek, owoców. Bez glutenu. Wegański. Jeden procent ze sprzedaży batonów firmy Zmiany Zmiany trafia na fundusz zapobiegania cierpieniu zwierząt oraz promowanie pozytywnych postaw wobec nich. Opakowanie to wyłącznie sztywny papier. Duży plus!



Kochani, to już wszystko na dziś. Dajcie znać czy któryś z produktów przypadł Wam do gustu.
Znacie Pole na Stole?

Pozdrawiam, zapraszam na facebooka oraz do subskrypcji bloga przez bloggera lub email (okienka z boku i na dole!)
Paulina

2 komentarze:

  1. O Polu na Stole słyszałam, jednak nie miałam jeszcze okazji spróbować. Bardzo podoba mi się ta idea i myślę, że skuszę się w okolicy Świąt Bożego Narodzenia, kupując coś dla siebie i dla rodziny na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :) Można mile zaskoczyć najblizszych. Pozdrawiam :)

      Usuń