piątek, 11 września 2015

Nie mam pojęcia jak to się stało, ale... - THATT.

Link do grafiki - klik

...jestem pod wrażeniem prac tego człowieka i z wielką chęcią stałabym się właścicielką kilku z nich. Mowa o Tomaszu ,,Thatt." Majewskim, dwudziestosześcioletnim artyście z Warszawy. Skończył studia na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Marii Skłodowskiej - Curie w Lublinie i aktualnie tworzy grafiki i ilustracje, łącząc w nich techniki tradycyjne z cyfrowymi. Wykonuje także logotypy.



Znawca ze mnie żaden. Nie mam pojęcia jak trafiłam na tego pana. A sposób, w jaki potrafi połączyć kilka punktów widzenia w jednym obrazie jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Te prace mają w sobie sporo dynamiki, jakby były składową animacji. Wielki plus za dbałość o szczegół, jednak nie jest to dbałość przesadna, fotograficzna. Nadal mam poczucie, że przede mną jest grafika; nie coś co jest grafiką, ale usilnie wolałoby nią nie być.


Ghost


Holidays


Donuts Rush


The hunt


DROP

Wszystkie prace pochodzą z Facebooka THATT. Polecam także stronę internetową pana Tomasza: http://www.thatt.net/ i konto w serwisie Behance, gdzie można znaleźć takie perełki - klik!

Pozdrawiam Was ciepło i napiszcie koniecznie która praca najbardziej przypadła Wam do gustu.

Buziaki,
Paulina






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz