niedziela, 6 września 2015

To, co najcenniejsze daje nam natura - Eko-Mniszek


Witajcie moi drodzy!

Dziś chciałabym przedstawić Wam jedno z ciekawszych, stosunkowo świeżych i inspirujących miejsc, jakie można znaleźć w moim małym mieście. Mam na myśli sklep zielarski Eko-Mniszek, usytuowany przy ulicy 3 Maja. Mogliście już o nim usłyszeć za sprawą mojego Facebooka (link do posta) i dermokonsultacji firmy Sylveco. Sklep prowadzi Joanna Zawisza – Walczyk, wykwalifikowana farmaceutka.



Na samym wstępie poraziła mnie różnorodność, jaką ujrzałam na półkach. Poczułam się, jakbym odkryła jaskinię pełną skarbów. 80 % tego, co zobaczyłam, miałam przed sobą pierwszy raz w życiu, a znane mi polskie firmy (między innymi Bartnik, Fitomed, Kawon, Organic, Ziaja) tylko poparły moje myślenie, że jestem we właściwym miejscu. 






Oto efekt naszej krótkiej rozmowy:

Skąd się wziął pomysł na założenie tego typu sklepu?

Osiem lat pracowałam w aptece w Sędziszowie i zauważyłam zapotrzebowanie, zwłaszcza wśród klientów, na produkty prozdrowotne, lecznicze, ekologiczne.






Najpierw pojawił się w Twojej głowie pomysł na sklep stacjonarny czy internetowy?

Oba pomysły wystartowały w miarę jednocześnie. Sklep wymaga jeszcze sporego nakładu pracy, ale sądzę, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie.

Czytelna, łatwa w obsłudze witryna - klik!


Muszę przyznać, że spora część osób zainteresowanych prowadzeniem sprzedaży decyduje się albo na sklep stacjonarny albo internetowy. Bardzo rzadko jest to działalność równoległa.

Zaopatrzenie sklepu częściowo różni się od tego, co możemy znaleźć w Internecie. Dzięki temu nikt z gości nie jest skazany na nudę.







Czy masz w planach poszerzenie asortymentu o kolejne produkty lub marki?

Czas pokaże. Chciałabym poszerzać wybór produktów dostępnych w sklepach. Na razie istniejemy cztery miesiące, ale jestem otwarci na inny asortyment.







Co cieszy się największą popularnością?

Zdecydowanie czystek. Herbatki – tak, owszem. Sporo osób przychodzi po różne oleje. Odbiór i zainteresowanie Eko-Mniszkiem oceniam bardzo dobrze.







Dla mnie Eko-mniszek jest wielkim, pozytywnym zaskoczeniem. Nie znam miejsc, które jednocześnie zawierałyby w sobie mnogość produktów wysokiej klasy wraz z fachową poradą. Owszem, jest sporo sklepów stricte żywnościowych. Zdecydowanie gorzej jest z zielarstwem, gdyż w sieci przeważają sklepy, w których kupisz herbatę, otręby czy przyprawy odsypane z wielkiej paki – bez daty przydatności, producenta, jakiejkolwiek informacji. Tu natomiast znajdę kawy, maści, kosmetyki, miody, soki, kasze w ładnym opakowaniu, z certyfikatami, z pewnego źródła.










Mam nadzieję, że mieszkańcy mojej gminy czy powiatu ropczycko-sędziszowskiego, który jeszcze nie odwiedzili Eko-Mniszka, zajrzą do niego w najbliższych dniach. 

Pozostałych gorąco zapraszam odwiedzenia strony eko-mniszek.pl oraz mniszkowego Facebooka. Czeka tam na Was mnóstwo perełek od polskich i zagranicznych producentów. Wszystkie w atrakcyjnych cenach J



Asię pozdrawiam ciepło i życzę samych sukcesów.
A wam – udanych zakupów!
Pozdrawiam,
Paulina

Post powstał ze współpracy ze sklepem zielarsko - medycznym Eko-Mniszek.

PS Kolejne dermokonsultacje Sylveco już 23 września w Eko-Mniszku. Nie przegapcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz