czwartek, 14 stycznia 2016

StrefaUrody.pl - moje zamówienie plus pierwsze wrażenia


Zamówienia przed świętami są zawsze ryzykownym pomysłem, nawet jeśli wydaje Wam się, że 10 grudnia to masa czasu. Moja paczka z drogerii internetowej StrefaUrody.pl przyszła później niż oczekiwałam (trochę ze względu na mój błąd), ale nadal przed świętami. Czy zawartość także mnie zaskoczyła? Zapraszam do lektury :)


Chciałam zrobić nieduże zamówienie kosmetyczne złożone z tanich produktów, jak zwykle do 10 złotych. Interesowały mnie konkretne produkty, ale nie z określonych, polskich firm. Potrzebowałam zalotki, tarki do stóp, patyczków do skórek, peelingu do ciała i twarzy, maseczki w tubce, antyperspirant. Szukałam też szminki w intensywnym, ciepłym kolorze. Przeglądałam różne sklepy, aż mój wybór padł na StrefęUrody.pl

Dlaczego? 
  • drogeria ta jest powiązana z siecią stacjonarnych drogerii Sekret Urody, które bardzo lubię, ze względu na niskie ceny i szeroki asortyment 
  • strona jest bardzo dobrze zaprojektowana i łatwa w obsłudze
  • sklep posiada oddzielną zakładkę ,,POLSKIE", w której macie wydzielone wszystkie kosmetyki polskich firm, jakie drogeria posiada w asortymencie
  • możecie filtrować wyniki ze względu na cenę, popularność, a nawet zaznaczać określone marki

Paczka była mała i zgrabna. I wszystko byłoby świetnie, gdyby nie fakt, że paragon został zafoliowany i umieszczony na zewnątrz opakowania. Ciekawe, czy fakturę z danymi też sklep umieszcza w ten sposób. Nie wydaje się to ani bezpieczne, ani opłacalne, bo wystarczy ,,damski paznokieć" i po papierku.


Ale przejdźmy do zawartości:


Masa styropianowych chrupek (co by zawartość nie tańczyła w środku jak w gwiazdy na lodzie) i starannie zafoliowane tubki. Jest dobrze. Do tego ulotki z rabatem z innych sklepów i próbki (jak miło, że od Eveline). 




Przejdźmy do wybrańców:

1) Celia, Kolagen, Maseczka przeciwzmarszczkowa, 60 ml, 6,27 zł


Kremowa, nie za gęsta formuła, biała, bezzapachowa. Dobrze się sprawdza nakładana tak, jak proponuje producent: grubą warstwą zostawioną do wchłonięcia. Ładnie zmiękcza i odżywia skórę.
Produkt zdecydowanie wydajny. Na likwidację zmarszczek oczywiście się nie nastawiam, czasem potrzebuję odżywienia i cel zostaje osiągnięty.

2) Joanna, Naturia, Peeling do twarzy z brzoskwinią, 75 g, 7,02 zł


Nie próbowałam jeszcze tego produktu. Ładny zapach, formuła drobnoziarnista.

3) Ziaja, Activ, Antyperspirant w kremie, 60 ml, 7,13 zł


Bardzo dobry produkt. Po kilku użyciach oceniam go zdecydowanie na plus, mała gałka (choć na zdjęciu wygląda na gigantyczną), lekki zapach, spełnia swoje zadanie.

4) Donegal, zalotka do rzęs, 7, 30 zł


Po śmierci mojej podgrzewanej zalotki (chlip, chlip) wróciłam do tradycyjnego modelu. Szkoda, że w opakowaniu nie było gumki zapasowej, bo taka na pewno za jakiś czas będzie konieczna. Sama zalotka jest okej.

5) Donegal, Tarka do stóp, 3,14 zł


Za rzecz, która szybko się zużywa i którą należy często wymieniać nie ma co przepłacać. A ta w zupełności jest warta swojej ceny, a może nawet zasługuje na więcej. Dobrze leży w dłoni, ładnie ściera naskórek, nie wygina się. 

6) Donegal, patyczki do odsuwania skórek, 5 sztuk, 1, 53 zł


Patyczki jak patyczki. Są dobre, Nie mam zarzutów.

 7) Farmona, Tutti Frutti, peeling do ciała Gruszka & Żurawina, 100 ml, 3,76 zł


Duże ziarenka, mocno złuszczający produkt. Uwaga, wysusza (jak większość mu podobnych). Zapach mocno mnie rozczarował. Na pierwszym planie, nie gruszka, a limonka; żurawiny ani śladu. 

8) Celia, Pomadka kryjąca, odcień nr 15, 6, 48 zł


Nie jest tak kryjąca, jak pomadki Golden Rose, wymaga nałożenia dwóch warstw. Śliska, nie dla fanów wyłącznie matowych wykończeń. Ma dziwny, sztuczny zapach, opakowanie również mogłoby być lepsze. Ale... na ustach wygląda świetnie, jej ciepły, pomidorowy odcień bardzo mi odpowiada.


Za wysyłkę zapłaciłam 8, 90 zł. Podsumowując, wszystkie produkty będę jeszcze testować i z pewnością o nich wspomnę :)

Co najbardziej przypadło Wam do gustu? Lubicie haule zakupowe?
Buziaki,
Paulina


4 komentarze:

  1. Tutti Frutti po prostu kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a która seria najbardziej ci odpowiada? Zapewne jeszcze nie trafiłam na swoich ulubieńców.

      Usuń
  2. Bardzo nam miło, że jest Pani zadowolona z naszych akcesoriów kosmetycznych. Serdecznie Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń