poniedziałek, 8 lutego 2016

Ogłoszenie, inspiracje i kod rabatowy specjalnie dla Was!


Moi drodzy, facebookowicze już wiedzą, więc pora i na Was. Wpisując w koszyku kod rabatowy DOBREBOZPOLSKI przy zakupach na stronie StrefaUrody.pl otrzymujecie 10% zniżki na wszystkie kosmetyki pielęgnacyjne. Nie ważne, ile macie produktów w koszyku i jaka jest ich suma i marka - rabat działa dla każdego zamówienia i jest ważny do końca lutego :)


Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę czymś się z Wami podzielić i mam nadzieję, że będzie to świetna okazja do sprawienia przyjemności sobie i najbliższym. W końcu Walentynki tuż-tuż. 

Jak wiecie, uwielbiam testować nowe kosmetyki i poznawać polskie marki. Strefa Urody ma bardzo szeroki asortyment krajowych i zagranicznych marek, w bardzo przystępnych cenach. W związku z moim pierwszym testem ich sklepu i waszym pozytywnym odbiorem, i ja postanowiłam skorzystać z tej okazji i dokonałam kolejnego zamówienia. Co w nim było? Jakie są moje wrażenia? Tego dowiecie się wkrótce :)

A dziś, pozostają w radosnym klimacie podsyłam Wam kilka kosmetyków, które wyróżniają się na tle innych swoją formułą, opakowaniem lub zapachem i mogą stać się Waszą inspiracją na Dzień Zakochanych:










Do następnego,
Paulina


*Post powstał we współpracy z drogerią StrefaUrody.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz