środa, 9 marca 2016

Romantyczna blogerka - FlorenceBeauty


Ciepła, spokojna i rzeczowa osobowość Magdaleny przekonała mnie do niej momentalnie i z przyjemność subskrybuję jej kanał. Obserwuję ją już ponad rok i nadal dziwię się, dlaczego zna ją tak niewielkie grono osób. Może czas to zmienić?


Magdalena Sikorska to blogerka i vlogerka kochająca Kraków, a mieszkająca w Biłgoraju (to znowu bliższe mi też strony) Nie jest licealistką, a wygląda coraz lepiej. Kanał i bloga prowadzi już od kilku lat, a rozwój jej zdolności jest cechą do pozazdroszczenia. Treści, które prezentuje są w większości związane z kosmetykami, ale od czasu do czasu znajdziecie wśród nich piękne relacje z podróży, stroje dnia, muzykę, porady, propozycje makijaży. 

Na filmy Florence Beauty trafiłam oglądając realizację tagu ,,Dobre, bo polskie". A tu miłe zaskoczenie! Nie dość, że Magda lubi tanie, polskie kosmetyki, używa ich regularnie i obserwuje rynek, to na dodatek zrobiła całą serię filmów na ten temat: link do playlisty.

Magda jest miłośniczką kawy i herbaty, ma niezwykle rozwinięty zmysł estetyczny. Jej filmy zawsze są merytoryczne, na każdy temat potrafi wypowiedzieć się szczerze i rzeczowo. Doceniam to, że treści, które proponuje zawsze przynoszą mi uśmiech i dają przyjemność.

Jeśli szukacie kogoś, kto ma w sobie spokój, zwięzłe i lekkie spojrzenie oraz potrafi nieść ze sobą radość życia, to kanał i blog FlorenceBeauty jest dla Was :)

Mój top trzech nieurodowych filmów Magdy to:









Kontakt do FlorenceBeauty:

Kanał - klik


Do następnego,
Paulina



3 komentarze:

  1. Hejka. Z reguły nie skupiam się aż tak na modzie ale podczas ostatniego totalnego remanentu szafy
    postanowiłam nieco bardziej "wglądnąć" w siebie i przemyśleć w czym mogłabym poczuć się tak na prawdę
    sobą. Cieszy mnie to o tyle, że nie chodzę po omacku po sklepach tylko szukam konkretnych rzeczy. I może właśnie dlatego wyjątkowo spodobał mi się blog Magdy. Nie trzeba mieć dużo rzeczy warto żeby się w nich dobrze czuć. Miło się ogląda sugestie kogoś kto nie kupuje dla kupowania tylko z głową.


    OdpowiedzUsuń
  2. Magda studiowała w Krakowie, ale obecnie mieszka w Biłgoraju :) Też ją uwielbiam i inspiruję się już niemal w każdej dziedzinie - wystroju wnętrz, pielęgnacji ale również stylu i diecie. Bardzo ciekawy blog/IG/YT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dziękuję za podpowiedz :) Pozdrawiam :)

      Usuń