niedziela, 20 marca 2016

Ubrania dla kobiet, które lubią elegancję - Nife


To było jedno z pierwszych zdjęć, przez które dotarła do mnie reklama firmy Nife. Potem kupiłam (na Vinted) jedną z ich koszul. I teraz nie ma dnia, kiedy ktoś nie prawi mi komplementu, kiedy mam ją na sobie. Noszę ją często, często piorę i nadal wygląda dobrze. Zaciekawieni?



Firma Nife z Częstochowy istnieje na rynku odzieżowym już jedenasty rok. Mottem marki jest projektowanie ubrań dla aktywnych kobiet, które często w natłoku swoich obowiązków nie mają czasu na szukanie kreacji w galeriach i centrach handlowych. Pewnie coś tym jest, bo ich kolekcje można kupić jedynie przez Internet, ale dla mnie kluczowe stały się inne cechy. 

Na przestrzeni ostatnich lat Nife tworzy proste, ale niebanalne ubrania. Stawia na minimalizm, klasykę, ale i nonszalancką elegancję. Osobiście bardzo lubię geometryczne fasony, wziewne, niemal lejące się tkaniny, przezroczystości. Niby nic szczególnego, ale to, co dla mnie wyróżnia ich projekty to staranność: szew jest na swoim miejscu, plisa jest na swoim miejscu, zaszewka też. 


Może nie wypada mi oceniać całości po jednej bluzce, ale jestem gotowa i chętna, aby sięgnąć po ich kolejne ubrania.

Co ciekawe w ostatniej kolekcji, Nife wypuściła te same kolory bluzek, ale z różnymi dekoltami do wyboru: z szalowym kołnierzem, z kołnierzem i dekoltem V oraz z fontaziem. Są też dostępne dwie alternatywne wersje bez wycięć.










(wszystkie modele za 89 zł)

Poniżej podrzucam Wam kilka propozycji od Nife - wszystkie kosztują mniej niż 100 zł. Jeśli możecie wydać więcej, polecam Wam spodnie oraz przepiękne, eleganckie i proste sukienki midi - za około 110-140 zł.

Nife ma też w swojej ofercie bardziej młodzieżowo-uliczną kolekcję: klik


koszula z krytym zapięciem (60% bawełny) - 79 zł



Bluzka z dekoltem z siateczki - 81 zł



bluzka z łezką w dekolcie - 79 zł



spódnica z koła w kratę - 89 zł



spódnica midi - 89 zł



koszula (60 % bawełny) - 76 zł




spódnica jeansowa - 89 zł



 spódnica ołówkowa - 81 zł



wiskozowa bluzka z dekoltem w łódkę - 81 zł



koszula z kieszeniami (60% bawełny) - 81 zł

Czy podobają Wam się ubrania Nife?
Koniecznie zobaczcie ich:
sklep - http://www.sklep.nife.pl/
stronę na shrm.pl - klik
Facebooka - klik
Piękny instagram - https://www.instagram.com/nife_fashion/

Do następnego,
Paulina



koszula w okulary - 94 zł



7 komentarzy:

  1. Kupiłam ponad rok temu sukienkę marki Nife i jest ona moja ulubioną <3 co do koszul wahałam się, ale ten post mnie przekonał do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Patrycja, miło Cię widzieć :D Tak, Nife ma dużo taliowanych koszul, dopasowanych do sylwetki. Myślę, że warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na blog o architekturze wnętrz i nie tylko.

    http://miuud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Abstrahując od tego, że świetny pomysł na bloga, to wpis bardzo mi się podoba - nie znałam tej marki, a widzę, że jest czego żałować! Genialny pomysł z różnymi "kołnierzami" - sama najlepiej czuję się w dekolcie w serek i czasami bardzo mnie "boli", że danej bluzki nie można kupić w takiej wersji - w Nife rozwiązali mój odwieczny problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) Fakt, mają kilka unikatowych rozwiązań :)

      Usuń
  5. ta sukieka z pierwszego zdjecia jest super! Nigdy nie slyszalam o tej marce!

    OdpowiedzUsuń