niedziela, 24 kwietnia 2016

Czuj się dobrze, wyglądaj wyjątkowo - TATUUM

bluzka - 69,99 zł

Zastanawiałam się o jakiej marce Wam dziś opowiedzieć - w końcu tyle do wyboru przede mną. Na szczęście przypomniałam sobie, że dziś mija ostatni dzień darmowej dostawy bez względu na kwotę w sklepie internetowym TATUUM. Mam od nich kilka rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona i na pewno pokażę je w najbliższej, kolejnej części ,,Mojej szafy". Teraz jednak specjalnie dla Was, Drogie Panie, przetrząsnęłam wzdłuż i wszerz stronę marki i wybrałam kilka modeli do 100 złotych, które najbardziej przypadły mi do gustu. (Panowie, musicie radzić sobie sami, ale wybór jest duży!)

Na początku mała porada - jeśli interesuje Was lub już wiecie, że lubicie markę TATUUM, zapiszcie się na newslettera albo wiadomości sms. Nie są bardzo częste ani nachalne, a dowiedziecie się o kolekcjach specjalnych, obniżkach, darmowych dostawach lub kuponach jakie oferuje marka w magazynach dla kobiet. Nie przesyłają spamu, a krótkie i zwięzłe info.

Złote zasady marki to naturalność, osobowość, prostota, jakość i komfort, a mottem jest hasło: Feel good, look unique.

Przechodzimy do ubrań!

TATUUM nie należy do najtańszych polskich marek. Mimo prawie dwudziestoletniej tradycji nadal potrafi łapać klienta i często proponuje wyprzedaże. W cenie standardowej nie jestem w stanie znalezć nic dla siebie, bo nie kupuję ubrań powyżej 100 złotych za sztukę. Strona na szczęście ma też zakładkę Outlet, która może nie zawiera świeżynek z kolekcji (takie są na wystawie sklepu na Rynku Głównym w Krakowie - zawsze miło rzucić okiem), ale dobrze wiemy, że starannie wykonane ubranie o klasycznym kroju nigdy nie wyjdzie z mody. Za dystrybucję ubrań odpowiada firma KAN z Łodzi.


bluza dziana - 79,99 zł



bluzka (95% bawełny) - 69,99 zł



dżiny (97% bawełny) - 99,99 zł



kurtka (100% tencel) - 69,99 zł



naszyjnik - 9,99 zł



spodnie (97% bawełny) - 69,99 zł



spodnie (bawełna i poliester) - 69,99 zł



spódnica (60% wiskozy) - 39,99 zł



spódnica (100% bawełny) - 79,99 zł




spódnica (z podszewką, wiskoza i wełna) - 79,99 zł



spódnica (z podszewką, 100% wiskozy) - 79,99 zł



szalik męski (22% wełny) - 79,99 zł



szmizjerka (95 % wiskozy) - 99,99 zł



torebka - 69,99 zł



torebka - 89,99 zł



t-shirt (100% bawełny) - 49,99 zł



tunika (100% wiskozy) - 79,99 zł


tunika (100% wiskozy) - 79,99 zł


Wszystkie ubrania w sklepie TATUUM mają podany skład surowcowy, co jest bardzo pomocne. Marka ma niewiele ubrań z samego poliestru, przeważają tkaniny pochodzenia naturalnego - oddychające i miłe w dotyku. Niestety, nie wiem jaki odsetek rzeczy jest szyty w Polsce (na pewno produkcja odbywa się w Chinach i Turcji). 

Jakiś czas temu zdecydowałam się na pierwsze zamówienie z ich e-shopu i jestem szczerze zadowolona. Za naszyjnik i dwie bawełniane bluzki wraz z wysyłką zapłaciłam 90 złotych. Jedyne nad czym powinni popracować to monitoring zamówienia, gdyż przez wiele dni status mojego zamówienia od ,,złożonego" do ,,wysyłanego" nie zmieniał się. Ale może to jednostkowy przypadek.

Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu i czujecie się zaproszone do odwiedzin zarówno strony, jak i sklepów stacjonarnych.

Do następnego,
Paulina



3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe ubrania, nie znałam dotąd tego sklepu, fajnie że dzięki Twemu blogowi mogę poznać nową (dla mnie) markę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ceny są zbyt wysokie i nie kupuję tam. Nawet nie wiedziałam, że to polska marka! o.O

    OdpowiedzUsuń