niedziela, 3 kwietnia 2016

Share Week 2016! - blogosfera dla blogosfery

zdjęcie pochodzi z bloga Andrzeja Tucholskiego, zasady akcji znajdziecie tu

Juhu! Dziś ostatni dzień nadsyłania swoich typów na Share Week 2016! Nie wiecie, co to? Czytajcie dalej.



Jestem wielką fanką akcji Andrzeja (i samego Andrzeja), która ma na celu wyodrębnienie najchętniej polecanych blogów i vlogów przez blogerów i youtuberów. Dlaczego? Prowadząc bloga lub kanał, prawdopodobnie śledzisz też innych twórców; komentujesz i kibicujesz. Kto więc potrafi wyłowić lepsze perły z wielkiego oceanu niż ty sam? :)

Mam nadzieję, że nie jestem ostatnią czarną owcą, która nie mogąc się zdecydować, wrzuca zgłoszenie ostatniego dnia. Jeśli jesteście ciekawi, jak mi poszło w poprzednim roku, zajrzyjcie TUTAJ.

KOGO POLECAM?


Jak już wspomniałam, było mi bardzo trudno podjąć decyzję, bo myśląc o najważniejszych i najbardziej wartościowych dla mnie blogach, pomyślałam o ludziach, którzy zasługują na osobne, idywidualne wyróżnienie. Kim są?


ALINA ROSE


Alina bezkonkurencyjnie jest dla mnie wzorem w kategorii prowadzenia bloga pod kątem tematycznym. Zaczynała od makijażu, ale w miarę jej rozwoju i poszerzania się grona czytelników, jej strona stała się bardziej urodowa. Ali można pozazdrościć nie tylko wysportowanej sylwetki, ale i umiejętności zarządzania. Doceniam u niej to, że działa różnorodnie - znajdziecie u niej makijaże krok po kroku, rady, wiedzę teoretyczną. Wszystko pięknie sfotografowane. Dzięki niej zwróciłam uwagę na wiele ciekawych kosmetyków i odkryłam drogerię Pigment, która jest mekką wielu urodomaniaczek :) Plus za bardzo dobry kontakt z czytelnikami.


RAD DIY


Radek jest kosmitą. Cudownym kosmitą. Zamiast wydawać miliony monet na desingerskie ubrania z byle czego, on wyławia solidnie wykonane perełki z lumpeksów i/lub przerabia je tak, że stają się zupełnie innym przedmiotem. Magik? Nie, po prostu bardzo kreatywny facet z dużym zmysłem estetycznym. Lubię jego staranność, spójną, oryginalną estetykę, a najbardziej cieszy mnie to, że do większości jego pomysłów potrzebujecie niewiele więcej niż nożyczek, igły i nitki.


ANWEN 


Tej pani wielu osobom nie trzeba przedstawiać - co mnie bardzo cieszy :) Ania, która jakiś czas temu również napisała poradnik, to prawdziwa kopalnia doświadczeń. Wszystko, o czym mówi, stara się opierać na rzetelnych informacjach lub samodzielnie testuje na sobie. Ma dużą zdolność pisania klarownie i na luzie jednocześnie. Jej blog jest również składny i zorganizowany, dzięki czemu łatwo odnajdziesz na im informacje o olejku rycynowym, nafcie i domowych maseczkach, jak i o zabiegu olaplex, półproduktach i rozdwojonych końcówkach. Polecam także tym, którzy nie mają czupryny jak Zbyszek Wodecki, a chcieliby zacząć.



Uff, oto moje trzy typy. Teraz tylko wypełniam formularz i czekamy na wyniki!
Dajcie znać o swoich propozycjach :)

Do następnego,
Paulina

WIOSENNY KONKURS Z NAGRODAMI - klik!

6 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję, strasznie mi miło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) jestem ciekawa, czy ktoś jeszcze podstawił na urodowe typy :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej akcji, fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy stronki znam, a Radek to po prostu geniusz. Dzięki niemu przerobiłam już kilka starych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią sprawdzę polecane blogi! Super akcja!

    OdpowiedzUsuń