piątek, 3 czerwca 2016

Gdzie jestem? - Spraw mi prezent na urodziny


Kilka słów organizacyjnych.



Moi Drodzy,

witam się z Wami po prawie miesiącu milczenia. Przyznaję, że moje kanały społecznościowe śpią - jeszcze chwila i zapomnę, jak się obsługuje bloggera :) Byłam widoczna jedynie na osobistym Facebooku i Twitterze (jeśli was tam nie ma, to zapraszam). Dlaczego? Dlatego, że nie wiedziałam, co miałabym Wam zaproponować i co ci powiedzieć, Drogi Czytelniku.

Kończę studia. Bardzo dla mnie ważne. Prowadzę portal, pracuję wolontariacko, żyję własnymi sprawami. ,,Wszystko ma swe priorytety, niestety" - cytując klasyka (Fani Paktofoniki, odezwać się!). Brak czasu, kompletnie nie związany z brakiem organizacji (bo plan dnia mam opanowany) plus presja równa się napięcie i zmęczenie. Ale widzę światełko w tunelu.

Wszelakich zapchajdziur nie lubię i staram się być zawsze zadowolona ze swojej pracy. Z tego też powodu musicie jeszcze trochę poczekać na nowe notki.
Jeśli nadal jesteście ciekawi, co u mnie - postaram wrzucić raz na kilka dni ciekawe zdjęcie na Facebooka Dobre, bo z Polski wraz z aktualizacją i... dobrą energią.

Dziś są moje urodziny. Rok temu podzieliłam się z Wami faktami na mój temat. Od tego czasu zmieniła się jedna rzecz - moja skóra (i nie tylko ona) zaczyna wariować, zwłaszcza pod wpływem stresu. Jej stan przez ostatni miesiąc znacznie się zmienił. Na gorsze. Co z tym zrobiłam? Tego dowiecie się wkrótce.

Dziękuję za wszystkie życzenia, dobre słowa i uczynki - jak zawsze w punkt!
Wiem, że okazane dobro cieszy obdarowujacego i wraca do niego powtórnie. Dlatego ja postanowiłam dziś zrobić sobie prezent, jednocześnie pomagając komuś innemu. Moje działanie może stać się jeszcze piękniejsze, jeśli mi pomożesz.

Komu? Znajomym i bliskim mi twarzom.

Zespół Jóga, czyli Maciek, Rafał i Kamil zbierają fundusze na profesjonalny teledysk do numeru ,,Bones". Akcja trwa jeszcze 8 dni na serwisie PolakPotrafi.pl. Inicjatywa jest bardzo prosta - aby pomóc muzykom bezpłatnie możesz udostępnić cały projekt w sieci, powiedzieć znajomym, wysłać SMS-a do cioci, zadzwonić do kumpli, cokolwiek! Byłoby jeszcze piękniej, gdybyś mógł wesprzeć teledysk dowolną sumą pieniędzy. Naprawdę każda złotówka się liczy. Za swoją pomoc otrzymujesz podziękowania, wybraną nagrodę i... dozgonne miejsce w sercach chłopaków :) Razem możemy zbudować coś naprawdę wielkiego!
Więcej informacji tutaj: klik. Jesteśmy już coraz bliżej :)

Ostatnio bardzo wkręciłam się w oglądanie vlogów. Niezmiernie ubolewam, że Michał nie ma już czasu na codzienne odcinki; kibicuję Krzysiowi i jestem pod wrażeniem tego, co uczynił wraz z Patronite. Moi kolejni ulubieńcy, zapewne dobrze Wam znani, czyli Sensu Largo (tiwi) jako młody i piękny kwiat polskiego ,,jutuba" wybierają się na Orange Video Fest. 18 czerwca w Warszawie będzie też masa innych (znanych i lubianych), ale o nich napisałam i ich polecam  ich znam niemal osobiście. Mnie nie będzie, bądźcie wy.

Jak możecie.

Jak mieszkacie w Warszawie.

Lub macie czas i pieniądze na wyjazd.


Tak, strzelam dziś linkami jak nakręcona. Ale mam urodziny. I mi wolno.

Uściski z Krakowa i do usłyszenia,

Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz