wtorek, 31 stycznia 2017

Denko #1/2017 - Odgrzebuję się z opakowań z wakacji!


Zanim podzielę się z Wami opiniami na temat dziesięciu wybrańców do pielęgnacji ciała, chciałam się nieskromnie pochwalić, że mój Instagram w końcu ruszył, z czego bardzo się cieszę! Tam też troszeczkę wyjaśniam to, co widzicie powyżej 😊Chętnie też poznam Wasze profile, więc komentujcie, podsyłajcie linki, wszystkiego jestem szalenie ciekawa! 😺 To do dzieła!




1) Bielenda Aromatherapy (Kraków), olejek do kąpieli Lawenda i Eukaliptus, 300 ml


Niestety, jego głównym składnikiem myjącym jest SLS, więc raczej nie jest najzdrowszy. Co nie zmienia faktu, że był bardzo dobry, nie podrażnił mojej skóry w żaden sposób i miał prawdziwie relaksyjący zapach. Lepszy od niejednego drogeryjnego przeciętniaka. 6/10.


2) Ziaja Sopot (Gdańsk), relaksyjący balsam brązujący, 300ml, 12,15 zł


Bardzo przyzwoity samoopalacz. Nie zostawia plam, nie "śmierdzi", nadaje skórze koloru stopniowo i w nienachalnej, pomarańczowej wersji. Lekki, szybko się wchłania. Minus za odrobinę za sztywne opakowanie. 7/10. 


3) Farmona (Kraków), Sensitive eco style, balsam do ciała ujędrniająco-wyszczuplający, 250 ml, 9,10 zł


Samym zdziwieniem było znalezienie balsamu o takim składzie i w takiej cenie na półce w drogerii - poglądowe zdjęcie wrzucam poniżej. Bez parafiny, gliceryna nie na drugim miejscu - pomyślałam: biorę! I nie zawiodłam się. Prawdziwa przyjemność dla skóry, zwłaszcza latem. Teraz mam bardzo suchą skórę, więc pewnie za wiele by mi nie pomógł, ale, Drogie Panie, warto dać mu szansę! 8/10.



4) Joanna (Izabelin), Sensual, peeling do ciała gruboziarnisty, aloes, 100 g, 4,75 zł


Nie. Za ostry dla skóry, miał zapach mydła, zawiera SLS. Cóż za szrama na wizerunku aloesu, który uchodzi za jedną z najbardziej kojących roślin świata. Smuteczek. 2/10. Plusik tylko za opakowanie.


5) Pharma CF (Niepołomice), I sae, Invisible, antyperspirant w kulce, 50 ml, 3,39 zł


Jeden z moich ulubionych antyperspirantów na rynku, jeśli nie ulubiony. O średniej ochronie, ale dla mnie wystarczającej. W niczym nie odbiega od drogeryjnych wyjadaczy typu Fa, Rexona i Nivea. Fantastyczna cena, na promocji kosztuje jeszcze mniej. Brawa dla Biedronki i Pharmy CF za tą współpracę. Miałam już wszystkie trzy wersje i każda jest OK. Brawo za ergonomiczne opakowanie, brawo za układ "kulka u podstawy" produktu, dzięki czemu zużywamy kosmetyk do końca. Wydajny też jest. Śladów na ubraniach nie zauważyłam. Śmiałe 9/10 ✯ 😎


6) Oceanic (Sopot), AA, anti-perspirant multifunctional 8 w 1, Green tea 24 h, 50 ml, 8,99 zł


Ten może nie jest tak dobry jak Isae, ale na pewno jest szeroko dostępny, ma atrakcyjny zapach i bardziej rozpoznawalną markę. Miałam chyba wszystkie wersje (cztery czy pięć) i nie zauważyłam różnicy między nimi. Kulka aplikująca jest nieduża i działa bez zarzutu. Ogółem, wstydu nie ma. 6/10.

7) Torf Corporation (Katy Wrocławskie), Tołpa green, Regeneracja, regenerujący krem nawilżający do stóp, 75 ml


Krem kupiony za jakieś nieduże pieniądze na stronie Tołpy. Skuteczny, dobry nawet jako koło ratunkowe na spierzchnięte kolana i łokcie, choć ma wyraźny, mentolowo-roślinny zapach. Zastrzeżeń brak. 7/10. 

8) Sylveco (Jasionka), łagodny żel do higieny intymnej, 150 ml, ok. 12 zł


Trzy razy tak, przechodzi Pan do finału :) 8/10.


9) Elfa Pharm, Green Pharmacy, żel do higieny intymnej do skóry wrażliwej Rumianek lekarski i Alantoina, 370 ml, 6,99 zł


To chyba jedyny produkt Green Pharmacy, do którego nie miałam zarzutu. Opakowanie posłużyło mi nawet do przechowania rozgrzewajacego oleju też z GP, którego oryginalna buteleczka nie nadawała się do niczego. Więc takie 2 w 1. Olej tragedia, 1/10, żel 7/10. I pompka ma tendencje do "strzelania" produktem i zacinania się. Nawiasem mówiąc, jeśli znacie produkty Elfa Pharm, które sprawdziły się u Was, koniecznie dajcie znać :)

10) Uzdrowisko Rabka S.A. (Rabka-Zdrój), sól do kąpieli Drzewo sandałowe z mandarynką, 500 g, 10,90 zł


Ale czad, ale czad, ale czad! Króciutki składi głęboki, orientalny, słodko-słony zapach. Sól jest biała, nie barwi wody. Jej granulki są bardzo drobne, więc jeśli nie lubicie czekać na rozpuszczenie soli w wannie lub misce, ten produkt jest dla Was. Woreczek (zapakowany w kartonik) wystarcza na 3-4 kąpiele. Fajny dodatek do domowego wieczoru spa. 7/10.

To już wszystko!
Dajcie znać, co byście najchętniej przetestowali. Może zrobimy rozdanie? :)

Pozdrawiam,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz